Returnering

Registrer retur


Du skal blot registrere en returnering i vores returportal. Vi gennemgår derefter din rapport, og du vil modtage en besked inden for en arbejdsdag

Bestil det produkt, du ønsker at modtage online, og gennemfør din (nye) ordre. Derudover skal du blot registrere det produkt, der skal returneres, i vores returportal.

Det er jeg ked af at høre! Det løser vi gerne for dig hurtigt og omhyggeligt. Hvis du har modtaget et beskadiget, defekt eller forkert produkt, bedes du kontakte os via vores kontaktformular og angive årsagen til din returnering. Hvis du har modtaget et beskadiget eller defekt produkt, skal du informere os inden for 30 dage efter modtagelsen.

Efter du har afgivet din ordre, går vi hurtigt i gang med at pakke og sende din pakke. Har du allerede modtaget en forsendelsesbekræftelse? Så er det desværre ikke længere muligt at annullere din ordre. Så snart du har modtaget din ordre, kan du registrere den som en retur. Har du endnu ikke modtaget en forsendelsesbekræftelse? Så kan du bede om at annullere din ordre i arbejdstiden via vores chat nederst til højre på siden. Vil du angive udenfor arbejdstid, at du ønsker at annullere din ordre? Udfyld venligst vores kontaktformular her.

 

Returbetingelser

Har du efter modtagelse af ordren besluttet, at du vil bytte eller returnere den? Baseret på vores generelle handelsbetingelser har du ret til at returnere lampen inden for 30 dage med en privat bestilling. Produktet skal returneres ubeskadiget og komplet i den originale emballage.


1. Produkter modtaget for mere end 30 dage siden.
2. De returnerede produkter er modtaget ufuldstændige.
3. Tilpassede specialordreprodukter og forretningsordrer.

Efter at have registreret din fortrydelse, har du 30 dage til at få produkterne leveret til os. Det anbefales at ordne dette hurtigt, så din retur også bliver håndteret hurtigt.

Ja, returomkostningerne er for dig som kunde, medmindre dit produkt allerede er beskadiget ved modtagelsen.

Returretten udløber som standard på forretningsordrer. Ønsker du at bestille et produkt til erhverv og er du i tvivl om produktet? Kontakt os venligst på forhånd telefonisk omkring de mulige aftaler, som vi kan lave for fremvisning/retur.

 

Returhåndtering

Fra det øjeblik du registrerer en returnering, vil vi holde dig orienteret via e-mail. I alle vores e-mails finder du en knap, hvormed du kan se status på din anmodning eller returnering. Har du ikke modtaget nogen e-mails om status for dine returneringer, og er det mere end 7 dage siden, du returnerede din ordre? Kontakt venligst vores kundeservice her.

Så snart vi har modtaget og godkendt det returnerede produkt, refunderes beløbet hurtigst muligt. Dette vil være senest 14 dage efter modtagelsen af ​​din retur. Du vil herefter modtage fuld tilbagebetaling af købsbeløbet inklusive eventuelle fragtomkostninger

Så vil fakturaen blive annulleret. Ved delvis returnering vil fakturaen blive tilpasset det beløb, der er tilbage for de produkter, du beholder.

 

Kontaktformular

 

Andet spørgsmål?

Har du et spørgsmål? Find dit svar nedenfor i vores ofte stillede spørgsmål efter kategori:

  •